2011. augusztus 28., vasárnap

Structure Triax 14

Megérkezett! Majdnem két hete voltam a Spuriban, ahol azt mondták, hogy a régi cipőmet (2009-ben vettem, az még a 11-es modell volt) már feltétlenül le kell cserélnem. Mit is mondjanak egy cipőboltban, gondolhatnánk. De a kisördög már elbújt, pár nap után hívtam a boltot, a tulajjal, Szűcs Csabával (ő tartja a magyar maratoni csúcsot 2:12:10-el) beszéltem, rendeltem (US14, EUR48.5-es méret kell, ilyen általában nincs raktáron), volt egy kis gondja a színekkel, 1 hét alatt meg is érkezett (korábban, mint ígérték), hívott, hogy nézzem meg, tetszik-e az új dizájn. Tegnap elugrottam öcsémmel, a próba során megdöbbentem, mennyivel puhább, mint a régi cipőm, ugyanakkor a méretére azt mondta a lány, aki segített beállítani, hogy szerinte kicsi. Csaba is megnézte, szerinte ha nem dagad nagyon a lábam, akkor jó lehet, ugyanis a 15-ös tuti nagy. Ez utóbbi érv nekem elég is volt, elhoztam, jó lesz :) Ha már ott jártam, vettem egy új futónadrágot is, olyan, mint egy biciklis gatya, csak bélés nélkül. 10 éve még szóba se jöhetett, hogy ilyet hordjak, akkor hagyományos rövid szárút vettem, persze akkoriban még a szandál is elképzelhetetlen viselet volt számomra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése