2012. november 10., szombat

Evezés - már az első oldalon!

Ma a lányokkal mentem a sportközpontba és bár rendes tanítási nap volt, tehát egy csomó diákkal volt tele a terem, azért jutott nekünk is gép. Emma most először jött, felállt az elliptikus trénerre és csak 40 perc múlva szállt le róla, folyamatosan nézte az idejét és azon agyalt, milyen újabb célt tűzzön ki magának. Nem is tudom, kitől örökölte :)
Eszter is elvolt, 15 perc lépcsőzés, kis futás, utána könnyű tekerés, a saját 160, később 170 feletti pulzusommal nem volt sok erőm motiválni :)
Az evezésen ugyanis ma rekordidőt értem el; a korosztályomban, nehézsúlyban (ez 75 kg feletti kategóriát jelent, hehe), 10 000 méteren a Concept 2 online listáján felkerültem az első oldalra (épphogy, 47-ikként, de akkor is :), 36:58,8-as idővel.
Már 3 hete nem hajtok jó időre, általában az első 2000 métert elég lassan húzom 2:05 körüli 500-akkal, így a végén egész alacsony pulzussal megyek 1:55 köré. A kb. 39 perces 10 000 méter így egy jó kardioedzésnek felel meg végig 140 alatti pulzussal. Ma valami más volt: eveztek a mellettem lévő gépen is :) Az utolsó 500 méter, amikor már csak azért is 37 alá akartam menni, elég gyilkos volt, 180 feletti pulzussal.
Hogyan tovább? Hozzám hasonló akaratgyengének talán a félmaratonhoz hasonlóan itt kéne beígérem 36:30-at még idén. Ám legyen :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése